متن آهنگ جدید نوش آفرین تو میگی سلام

وقتی صدای پاهات می پیچه تو کوچه مون
طپشهای قلب من سرمیزنه به آسمون
میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم
با چه شوقی خودمو دم در میرسونم
این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه
وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه
تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه
دل من پر میزنه از سینه رها میشه

تا میگی سلام فقط بایک کلام
دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
ازتموم این دنیا فقط تورو میخوام

داره میسوزه تنم گُل گرفته پیرهنم
التهابه عشقه این تو میگرده دیدنم
میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم
با چه شوقی خودمو دم در میرسونم
این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه
وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه
تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه
دل من پر میزنه از سینه رها میشه
تا میگی سلام فقط بایک کلام
دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
ازتموم این دنیا فقط تورو میخوام

شب و روز هر دم من تشنه به دیداره تو ام
دست من نیست چه کنم آخه گرفتار تو ام
هیچ کسی نمیدونه تو قلب من چی میگذره

با تو بودن واسه من از همه چیز قشنگتره
تا میگی سلام فقط بایک کلام
دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
ازتموم این دنیا فقط تورو میخوام